Μετάβαση στο περιεχόμενο
25 Νοεμβρίου, 2005 / dilated

One of the Best

Τέλος λοιπόν για τον George Best. Στα 59 του χρόνια άφησε την τελευταία του πνοή σε ένα νοσοκομείο του Λονδίνου. Εγώ είμαι πιτσιρικάς και δεν τον έχω δει πολύ. Μόνο από κάτι video. Για τον πατέρα μου όμως ο Best ήταν του βεληνεκούς του Maradona και του Pele. Δεν έχω λόγο να μη τον πιστέψω. Ο Best ήταν θιασώτης του μποέμ τρόπου ζωής. Τελικά γυναίκες και ποτά του στέρησαν μέρος της καριέρας του, αλλά και κάποια χρόνια ζωής παραπάνω. Νομίζω όμως πως αν είχε μια δεύτερη ζωή, πάλι έτσι θα τη ζούσε. Το δήλωσε και πρόσφατα σε μια συνέντευξή του: «It’s true, my friend, my life was a great life».

Κάποιες ατάκες του George Best που φανερώνουν τον τρόπο ζωής του μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

One Comment

Σχολιάστε
  1. cabadak / Δεκ. 18 2009 6:08 μμ

    nice site .. Συγχαίρω … Συμπαθώ.
    http://www.cabadak.com/gr/komik-resimler/

Σχολιάστε