Skip to content
Μαρτίου 28, 2008 / dilated

Δημόσιοι υπάλληλοι

Όσοι δουλεύετε χιλιόμετρα από το σπίτι σας και τρώτε ώρες κάθε μέρα στο πήγαινε-έλα για το μεροκάματο…είστε ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ! Διαβάστε εδώ

Ειλικρινά δε θα σχολιάσω γιατί θα αρχίσω να βρίζω μανούλες και δε θέλω.

Advertisements

13 Σχόλια

Σχολιάστε
  1. Spikon / Μαρ. 28 2008 12:35 μμ

    Γιατί μου μοιάζει βαλτή αυτή η απεργία; Γιατί μου φαίνεται εφαρμογή του «διαίρει και βασίλευε»; Προσπαθούν να στρέψουν την μια ομάδα εργαζομένων στην άλλη. Ιδιωτικοί εναντίον Δημόσιων, Ιδιωτικοί εναντίον Ιδιωτικών, Δημόσιοι εναντίον Δημόσιων και πάει λέγοντας…

    Υ.Γ. Να θυμηθώ να πω στο αφεντικό μου να μου δώσει επίδομα κι εμένα!

  2. dilated / Μαρ. 28 2008 1:12 μμ

    Δε ξέρω ρε φίλε. Η αλήθεια είναι πως από το πρωί που το διάβασα έχω νευριάσει πάρα πολύ. Το θεωρώ απίστευτα προκλητικό το συγκεκριμένο. Όταν έγινε η μεταφορά του υπουργείου, δημιουργήθηκε και express γραμμή λεοφωρείου από το Σύνταγμα. Δηλαδή τόσοι άνθρωποι δουλεύουν μακριά από το σπίτι τους ήμαρτον. Πως δε ζήτησαν και σοφέρ να τους πηγαίνει!

  3. papo / Μαρ. 28 2008 1:13 μμ

    σοφέρ..σοφερ στα παιδιά!

  4. Gogo / Μαρ. 28 2008 8:49 μμ

    ta pairnw sto kranio! 2 wres kathe mera ethniki! sintaksi pairnw kateutheian!

  5. Kanenas / Μαρ. 29 2008 1:04 πμ

    Τα έχουν υποσχεθεί, υπήρξε και νομοσχέδιο που απεσύρθει. Τα έχω δημοσιεύσει εδώ
    http://tasxoliamou.blogspot.com/2008/02/250.html

  6. michelle / Μαρ. 29 2008 10:54 μμ

    :-0
    ντροπή ρε….

  7. oistros / Μαρ. 30 2008 9:47 μμ

    Γιατί είναι πρόβλημα να διαμαρτύρεσαι όταν η δουλειά σου φεύγει από το κέντρο και πάει στο Μαρούσι και εκεί που έκανες μισή ώρα να φτάσεις το πρωί, τώρα κάνεις 1.30 ώρες;
    Και στον ιδιωτικό τομέα έχουν γίνει απεργίες για τέτοια ζητήματα, το πρόβλημα είναι η εργοδοσία να καταφέρνει να σου κάνει τη ζωή σου άνω κάτω και να μην ανοίγει ρουθούνι. Αναφέρω ένα παράδειγμα που γνωρίζω στις εκδόσεις ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ το επιχειρησιακό σωματείο προχώρησε σε στάσεις εργασίας διεκδικώντας να μπει πουλμανάκι για τους εργαζόμενους της αποθήκης η οποία μετακόμισε από το Μοσχάτο στον Ασπρόπυργο. Και το πέτυχε. Να χαρακτηρίσουμε τους εργαζόμενους στην αποθήκη του συγκεκριμένου εκδοτικού «ρετιρέ».
    Γιατί είναι πρόβλημα να υπάρχει γραμμή λεωφορείου που να φτάνει και μέχρι το υπουργείο τη στιγμή που αυτό απασχολεί πάνω από 1000 εργαζόμενους, βάλε και τον κόσμο που το επισκέπτεται κάθε μέρα για υποθέσεις του; Κανονικά θα έπρεπε να βάλουνε και υπηρεσιακό όπως σε πολλές περιπτώσεις συμβαίνει και στο δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα.

    Το αίτημα για ένα επιπλέον επίδομα είναι ουσιαστικά αίτημα για αυξήσεις στους χαμηλούς μισθούς και μπαίνει πιο επιτακτικά και με αφορμή την μετακόμιση. Μακάρι όλοι να παλεύαμε σήμερα και δημόσιοι και ιδιωτικοί για κατώτερο μισθό 1400 ευρώ που προβάλανε και οι δάσκαλοι στην περσινή τους απεργία και να μην μπαίναμε στη λογική των επιδομάτων αλλά δυστυχώς δεν έχουμε φτάσει εκεί. Αντί να κοιτάμε να βγάλουμε ο καθένας τα μάτια του άλλου ας έχουμε υπόψη μας ότι η νίκη του αγώνα ενός κλάδου είναι ελπίδα και για τους άλλους. Ας νίκαγε για παράδειγμα η απεργία στην τράπεζα Ελλάδος που κρατάει τόσες βδομάδες…

  8. mamounia / Μαρ. 30 2008 10:21 μμ

    Η ΓΣΕΕ και όλες οι κλαδικές ομοσπονδίες στα σχέδια συλλογικής σύμβασης που κατεβάζουν στις διαπραγματεύσεις με τους εργοδότες, εδώ και χρόνια, διεκδικούν: να πληρώνουν οι επιχειρήσεις την ΚΑΡΤΑ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ που χρησιμοποιούν οι εργαζόμενοι. Μάλιστα σε κάποιους εργασιακούς χώρους αυτό έχει επιτευχθεί, όπως π.χ. στην Εθνική Τράπεζα η εργοδοσία πληρώνει το 25% του κόστους της.
    Πέρα από το βασικό μισθό υπάρχουν και κάποιες άλλες παροχές που είναι συμπληρωματικές και είναι εξίσου πολύ σημαντικές π.χ. να υπάρχει πούλμαν μεταφοράς του προσωπικού προς το και από το χώρο εργασίας. Πάρα πολλές εταιρείες ακόμη και του ιδιωτικού τομέα (εργοστάσια κλπ) βάζουν πούλμαν. Είναι προνομιούχοι αυτοί οι εργαζόμενοι που το έχουν πετύχει;

    Γιατί είναι κακό να δυσανασχετούν κάποιοι εργαζόμενοι που το 8ωρο τους (ή 7ωρο τους) αυξάνει κατα πολύ με τις πολύωρες μετακινήσεις; Δεν ζούμε στο Σαν Σεμπαστιάν στη Βόρεια Ισπανία για να παίρνουμε το ποδήλατό μας και μέσα από μια καταπράσινη διαδρομή να πηγαίνουμε για δουλειά στα όρια της πόλης. Ζούμε σε μια μητρόπολη-μαμούθ, σε μια πόλη τέρας των 4,5 εκατομμυρίων και οι μετακινήσεις είναι καθημερινό βάσανο. Φαντάσου να δουλεύεις στον Άγιο Στέφανο, στο Πέραμα, στον Ασπρόπυργο, στα Οινόφυτα; στο Μαρούσι, ενώ μέχρι τώρα δούλευες στο κέντρο της Αθήνας;
    Δεν πρέπει αυτό να μας ενοχλεί; Δεν πρέπει αυτό να προσπαθήσουμε να το ανατρέψουμε, να το περιρίσουμε, να το αντισταθμίσουμε έστω και με κάποια αύξηση στο μισθό μας;

    Στον ιδιωτικό τομέα υπάρχουν οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας. Υποτίθεται ότι γίνονται ελεύθερες διαπραγματεύσεις ανάμεσα σε εργοδοτικές και εργατικές οργανώσεις και καταλήγονται οι μισθοί και οι θεσμικές πρόνοιες για τους εργαζόμενους. Κάποιοι κλάδοι πετυχαίνουν καλύτερους μισθούς από τους κατώτερους της ΓΣΕΕ.
    Στο δημόσιο τομέα υπάρχει η εισοδηματική πολιτική της κυβέρνησης, δεν υπάρχουν συλλογικές συμβάσεις. Η κυβέρνηση ανακοινώνει κάθε χρόνο τόσο % αύξηση για όλους τους δημόσιους υπαλλήλους και τέλος. Αυτό έχει οδηγήσει τα σωματεία στο δημόσιο να επιδιώκουν αυξήσεις μέσα από επιδόματα. Αυτό δεν είναι και ό,τι καλύτερο γιατί τα επιδόματα λειτουργούν διασπαστικά και συντεχνιακά. Όμως από ποια σκοπιά πρέπει να γίνει η όποια κριτική; Από τη σκοπιά ότι εσείς είστε ρετιρέ; Μήπως αυτό δε λένε συνέχεια οι κυβερνήσεις και τα αφεντικά; Οι εργαζόμενοι στη ΔΕΗ έχουν καλύτερο ασφαλιστικό και είναι ρετιρέ άρα να τους το διαλύσουμε για να επιτευχθεί ισότητα. Ισότητα προς τα κάτω…Να γίνει και το ασφαλιστικό των εργαζόμενων του ιδιωτικού τομέα σαν των ΔΕΗτζήδων, και όχι το αντίστροφο…
    Η διάσπαση είναι το χειρότερο πράγμα.

  9. Demetres / Μαρ. 31 2008 12:55 πμ

    Συμφωνώ για την εξίσωση προς τα πάνω κλπ. κλπ.

    Αλλά :
    1. Για πια τρομερή ταλαιπωρία μιλάτε. Το υπουργείο είναι δίπλα στον ηλεκτρικό, δίπλα στον προαστιακό, δίπλα στη Αττική οδό. Θίγονται όλοι οι υπάλληλοι ;

    2. Εάν το θεωρείτε επίδομα (που ας πούμε δεν είναι προκλητική η αιτιολόγησή του) γιατί κάνει ο σύλλογός (σας) την πάπια και αποκλείει (εσείς οι ίδιοι δηλαδή), τους συναδέλφους σας, επίσης υπαλλήλους της ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ του υπουργείου, που στεγάζονται σε άλλα κτίρια ;

    Γιατί τις πλασματικές υπερωρίες που ήδη παίρνετε, δεν τις μοιραζόσαστε με τους προαναφερόμενους συναδέλφους σας;

    Εδώ δεν υπάρχει διάσπαση;

  10. dilated / Μαρ. 31 2008 8:54 πμ

    Παιδιά μη τρελαθούμε! Από το Σύνταγμα πήγε στο Μαρούσι. Ούτε στα Οινόφυτα, ούτε στη Μάνδρα! Στο Μαρούσι, δίπλα στο σταθμό του τρένου και με εξπρές λεωφορείο για αυτό το σκοπό.

    Σχετικά με τον αν ζούμε στο Σαν Σεμπαστιάν…νομίζεις πως μόνο στο Σαν Σεμπαστιάν μετακινούνται με ποδήλατο; Το κάνουν και σε μεγάλες πόλεις. Εδώ δεν υπάρχει υποδομή γιατί δεν υπάρχει αντίστοιχη νοοτροπία. Γιατί κανένας δεν κατέβηκε στο δρόμο να απαιτήσει ποδηλατόδρομους και το ποδήλατο στο μετρό! Δεν είναι θέμα μικρής ή μεγάλης πόλης λοιπόν. (Το θέμα των ποδηλάτων σηκώνει ολόκληρο ποστ που μάλλον θα γίνει μετά τη συγκέντρωση/διαμαρτυρία που έχει κανονιστεί για τις 6 Απριλίου).

    Επιμένω πως το συγκεκριμένο είναι προκλητικό τουλάχιστον.

Trackbacks

  1. Κοινωνικός αυτοματισμός « singen sang gesungen
  2. Η λύση στο πρόβλημα μετακίνησης των διοικητικών υπαλλήλων του Υπουργείου Παιδείας
  3. Σοβαρό πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι στο Υπ.Παιδείας! | neolaia.gr

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: