Skip to content
Δεκέμβριος 7, 2006 / dilated

Ξανά παιδί – Wiiiiiiii!!!!

Δε θυμάμαι ακριβώς πόσο χρόνων ήμουν όταν ο μπαμπάς μου μού έκανε δώρο ένα Nintendo SuperNES. Θυμάμαι όμως τον ευατό μου να ενθουσιάζεται παίζοντας μπροστά από μια (παλιά) τηλεόραση Super Mario, Street Fighter, F-Zero, R-Type κ.ά. Στα 16-bit τότε και με τα παιχνίδια σε κασσέτες.

Από τότε περάσαν χρόνια. Χρόνια χωρίς καμία άλλη κονσόλα να παίσει στα χέρια μου. ΟΚ έπαιζα και PS και PS2 και ΧΒΟΧ, αλλά σε σπίτια φίλων. Εγώ δεν είχα ξαναγοράσει κάποια. Είχα άλλωστε το PC για να παίζω τα παιχνίδια που ήθελα. Μέχρι που κάποια στιγμό πριν μερικούς μήνες μαθαίνω τα νέα για την καινούρια κονσόλα της Nintendo, το Wii. Μετά ήρθαν και τα πρώτα video που περιέγραφαν το «επαναστατικό» σύστημα χειρισμού της κονσόλας. Το Wii Remote, που όχι μόνο παίζει ασύρματα. αλλά έχει και ανιχνευτή κίνησης. Πράγμα που σημαίνει πως μπορείς να χειρίζεσαι το παιχνίδι, κουνόντας τα χέρια σου. Τότε ήταν λοιπόν που είπα πως κατά πάσα πιθανότητα αυτή θα ήταν η δεύτερη κονσόλα της ζωής μου.

Σήμερα πραγματοποίησα την υπόσχεσή μου και αγόρασα το ολόφρεσκο Nintendo Wii. Το πακετάκι περιλαμβάνει την κονσόλα μαζί με ένα σετ χειρισμού (Remote και Nunchuck) και τον τίτλο Wii Sports, ο οποίος ενσωματώνει 5 παιχνίδια που εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες του αισθητήρα κίνησης: Baseball, Bowling, Golf, Tennis και Boxing. Αυτό κοστίζει 249 euro. Ο φίλος Πάρις μου έκανε δώρο το πακετάκι Wii Play, το οποίο περιλαμβάνει ένα Wii Remote μαζί με ακόμα κάποια παιχνίδια όπως Table Tennis, Fishing κ.ά. Αυτό στοιχίζει 60 euro και (δημόσια πλέον) ευχαριστώ πολύ τον Πάρι. Τέλος αγόρασα ένα επιπλέον Nunchuck (20 euro) για να το ζευγαρώσω με το extra Remote. Έτσι τώρα έχω την κονσόλα, full χειριστήρια για 2 παίχτες και δύο τίτλους με 14 παιχνίδια σύνολο. Τονίζω πως τα παιχνίδια αυτά είναι κυρίως ως επίδειξη των δυνατοτήτων του Wii. Από εκεί και πέρα κυκλοφορούν ήδη κάποιοι τίτλοι και αναμένονται περισσότεροι. Ενδεικτικά αναφέρω τα Call Of Duty 3, Zelda: Twilight Princess, Red Steel κ.ά. Τα παιχνίδια κοστίζουν περί τα 60 euro.

Όσο αφορά την όλη λειτουργία της κονσόλας θα πρέπει να περιμένετε λιγάκι γιατί ακόμα δεν έχω ασχοληθεί όπως θα ήθελα μαζί της. Μόνο 30 λεπτά ίσα ίσα για τις συνδέσεις και έπαιξα και λίγο Tennis και Boxing. Αυτό που έχω να πω είναι πως από την πρώτη στιγμή έκανα σαν μικρό παιδί. Το σύστημα χειρισμού είναι πραγματικά επαναστατικό και (το πιο σημαντικό) δουλεύει καλά. Το menu του Wii φέρνει λίγο στο μυαλό το Front Row της Apple ενώ και η ίδια η συσκευή και τα αξεσουάρ της θυμίζουν Mac καθώς είναι λευκά. Το μέγεθος του Wii είναι αρκετά μικρό και δε θα προβληματίσει κάποιους που έχουν περιορισμένο χώρο. Να σημειώσω πως η κονσόλα μπορεί να τοποθετηθεί είτε κάθετα είτε οριζόντια. Η φόρτωση των δίσκων γίνεται με μηχανισμό slot-in, η συσκευή δέχεται SD κάρτες, υποστηρίζει ασύρματη δικτύωση (out of the box) ή ενσύρματη με Lan Adapter και μπορεί να δεχτεί και τα χειριστήρια του Nintendo Cube. Ξέχασα να κάνω αναφορά στην ειδική μπάρα (πολύ λεπτή) που τοποθετείται πάνω ή κάτω (μπροστά) από την TV και αναλαμβάνει να παρακολουθεί τις κινήσεις σας και να τις στέλνει στο Wii.

Σε πρώτη φάση αυτά. Θα επανέλθω σίγουρα με συμπληρωματικό post όταν θα έχω περάσει περισσότερες ώρες με την κονσόλα. Εδώ μπορείτε να δείτε μερικές φωτογραφίες. Κάποια στιγμή θα ανέβει και ένα video. Nintendo Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!

11 Σχόλια

Σχολιάστε
  1. papo / Δεκ. 8 2006 12:46 πμ

    Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    WiiiiiiiiiiiiiiiiiiikendGeeks!

  2. dilated / Δεκ. 8 2006 12:49 πμ

    χαχαχαχα…. 🙂

  3. Flareman / Δεκ. 8 2006 1:10 πμ

    Με γειά ρε τεράστιε!!! Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii wiiiiiiiiiiill wiiiiiiiiiiiiiiiii wiiiiiiiiiiiiiiiill rock iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiou!!:D

  4. parafonos / Δεκ. 8 2006 1:48 πμ

    🙂 αντε σύντομα και high score!!!

  5. thalis / Δεκ. 8 2006 4:03 πμ

    Θα πάρω κι εγώ δεύτερο χειριστήριο και nunchuck, αξίζει το wii play ta 20 eyro παραπάνω;
    http://www.plaisio.gr/productlist.aspx?catalog=2&category=69976007

  6. dilated / Δεκ. 8 2006 2:21 μμ

    @Thalis

    Όχι, σε καμία περίπτωση. Το Wii Play είναι απλά μια σουίτα με 9 παιχνιδάκια που απλά σε βοηθούν να κατανοήσεις τις λειτουργίες και τον τρόπο χειρισμού του Remote. Κράτα τα 20 euro και επένδυσέ τα στο Legend Of Zelda: Twillight Princess

  7. loretta / Δεκ. 12 2006 8:12 μμ

    Κλάψ τι μου θύμισες.. είχα κι εγώ Super Nintendo και έπαιζα Donkey Kong και Mario All Stars (είχε 4 παιχνίδια Mario). Μακράν το καλυτερο video game στο γκόσμο (ίσως μετά το Space Invader), έκτοτε δεν ξανασχολήθηκα με κανενός είδους ηλεκτρονικό παιχνίδι.
    Πρόσφατα η αδερφή μου μου πρότεινε να ξεθάψουμε την κονσόλα for old times shake. σε πείσμα όλων των καινούριων τελειοποιημένων παιχνιδιών και μάλιστα να αγοράσουμε και κανένα καινούριο!! Έχω βρει μάλιστα στο ebay με $2!

  8. dilated / Δεκ. 12 2006 11:04 μμ

    Εγώ έκανα τη βλακεία και έδωσα το SNES σε κάτι ανίψια κάποτε και μου το διαλύσανε. Θα συμφωνήσω πως το Super Mario All Stars είναι ο καλύτερος τίτλος που έχει περάσει ποτέ από το χώρο των video games.

Trackbacks

  1. weekendgeeks.gr » Blog Archive » WiikendGeekCast#31- Ξανά Παιδιά!
  2. netrino » Blog Archive » WiikendGeekCast#31- Ξανά Παιδιά!
  3. _fantom_ » Blog Archive » Νυστέρι Podcast - Επεισόδιο 2ο: Νερό στον Άρη, Laser και άλλα

Σχολιάστε

