Skip to content
Ιουλίου 26, 2006 / dilated

Que sera, sera…

Διαβάζοντας το προηγούμενο post αγαπητέ αναγνώστη νομίζω γίνεται αντιληπτή η δυσαρέσκειά μου για το γεγονός πως οι διακοπές τελείωσαν. Έπρεπε λοιπόν να οπλιστώ με κουράγιο και δύναμη και να ετοιμαστώ για την επιστροφή μου στον χώρο εργασίας μου. Ο καλός θεούλης όμως (ποιός;) μάλλον είχε καταλάβει πως δεν είχα ψυχολογία εργασίας, οπότε ανέλαβε δράση.

Η διοίκηση της εταιρίας μού ανακοίνωσε την λήξη της συνεργασίας μας. Κοινώς απολύθηκα. Το γιατί είναι ολόκληρη ιστορία (ιστορία που μάλλον έπρεπε να ξέρω από την αρχή αλλά κανείς δε μου είχε πει) αλλά δε θα την αναλύσω. Θα πω απλά πως εγώ δεν έκανα τίποτα λάθος (τουλάχιστον αυτό αναγνωρίστηκε). Εισπράτωντας λοιπόν την αποζημίωση μου και τα παρελκόμενα χρεωστούμενα χαιρέτησα (σε καλό κλίμα) και πάμε πάλι από την αρχή. Ψάξε, βρες, πήγαινε σε συνεντέυξεις και (με το καλό) ξεκίνα από την αρχή. Αυτό βαριέμαι. Το «από την αρχή». Τέσπα, c’ est la vie, κάθε εμπόδιο για καλό και όλα αυτά τα κλισέ.

Τώρα λοιπόν βρίσκομαι σε μια περίεργη κατάσταση. Είναι καλοκαιράκι βλέπετε και μου έρχεται να τα παρατήσω όλα προς το παρόν και να πάω διακοπές. Κάπου ήσυχα να αράξω και να τα δω πιο χαλαρά. Αλλά το πρόβλημα είναι πως έχω αγχωθεί. Ξέρετε, αν θα βρω, που θα βρω, πως θα είναι κτλ. Δε γαμιέται όμως…que sera, sera.

6 Σχόλια

Σχολιάστε
  1. papo / Ιολ. 26 2006 4:45 μμ

    Νομιζω ότι η εύρεση εργασίας ειναι πιο σημαντική απο διακοπές…ίσως η εποχή βέβαια ειναι λιγο παράξενη οπότε ίσως αναγκαστηκά θα χάσεις τον Αυγουστο..σε διακοπές! Το άγχος λογικό…πάρα πολυ λογικό!

    η εταιρία δεν σου φέρθηκε σωστά…και εγω προσωπικά θα τους είχα ριξει μερικές ευχές…γιατι ακόμα και αυτοί που σου είπανε οτι δεν εφταιγες σε τίποτα (και πράγματι έτσι ηταν) το βουλώσανε για 1 χρόνο γιατι ξέρανε τι θα γίνει…ΚΑΙ ΜΗΝ μου πεις οτι δεν κατάλαβες οτι δεν ήταν έτσι..

    τεσπα στο ιδιωτικό τομέα αυτές οι παπαριές υπάρχουν..φροντισε την επόμενη φορά να μην μπλέξεις με amateurs ..γιατι την μεγάλη εταιρία δεν την κάνουν μόνο οι διαφημίσεις…

    αυτά!

  2. Sofia / Ιολ. 26 2006 5:15 μμ

    Καλοκαίρι είναι. Άραξε. Εδώ που τα λέμε, κάθε εμπόδιο σε καλό. Μπορεί να ανακαλύψεις ότι θέλεις να μείνεις σε κάποιο νησί και να καλλιεργείς πατάτες.

    Καλή συνέχεια.

  3. mcfly / Ιολ. 26 2006 5:37 μμ

    Κάντα πουτάνα όσο προλαβαίνεις…

  4. GoldieC / Ιολ. 31 2006 2:20 μμ

    Το να χάσεις την δουλειά σου Αυγουστιάτικα είναι και καλό και κακό…
    Καλό διότι τον Σεπτέμβρη οι δουλειές ανοίγουν
    και κακό διότι έχεις άγχος κατακαλόκαιρο!!! Διάλεξε και πάρε, τι απο τα δύο θα είσαι… αισιόδοξος ή απαισιόδοξος;;

  5. isobel / Αυγ. 1 2006 12:18 μμ

    μόνος σου το λες φίλε κ είναι σωστό «my spirit you SHALLNOT break»

  6. loretta / Αυγ. 1 2006 1:02 μμ

    Μόλις τώρα διάβασα το ποστ.. Κι εγώ είμαι της άποψης μιας και είναι Αύγουστος, να χαλαρώσεις και να πας διακοπές (στη φτήνια βέβαια, ως άνεργος πλέον για κανένα ελεύθερο κάμπινγκ σε βλεπω :D) αν όχι μέχρι Σεπτέμβρη για 2 εβδομάδες τουλάχιστον.
    Δες και τα καλά του πάντως: αν είναι να απολυθείς, αυτή είναι η ιδανική περίοδος. Αγκαλίτσα?

Σχολιάστε

