Skip to content
Φεβρουαρίου 14, 2006 / dilated

Eurobank: Μια ιστορία ταλαιπωρίας!

Θα προσπαθήσω να είμαι όσο λιγότερο κουραστικός μπορώ περιγράφοντας μια πρόσφατη ιστορία ταλαιπωρίας με πρωταγωνιστές εμένα και τους υπαλλήλους της Eurobank. Ξεκινάω λοιπόν…

Ένα πρωινό δύο εβδομάδες διαπιστώνω πηγαίνοντας σε ένα ATM να βγάλω χρήματα πως έχω χάσει την κάρτα αναλήψεων. Προσπαθώντας να θυμηθώ που και πως μου έρχεται στο μυαλό ότι μάλλον έχω χάσει και την ταυτότητά μου. Παίρνω τηλέφωνο λοιπόν στη Eurobank και δηλώνω απώλεια κάρτας και πιθανή απώλεια της ταυτότητας μου. Η υπάλληλος με ενημερώνει πως, επειδή ίσως έχω χάσει και την ταυτότητά μου, εκτός από την κάρτα θα μπλοκάρει γενικά τον λογαριασμό μου (μισθοδοσίας) για λόγους ασφαλείας. Συμφωνώ και κλείνω το τηλέφωνο. Επιστρέφοντας σπίτι το απόγευμα διαπιστώνω πως τελικά η ταυτότητα είναι σε κάποιο συρτάρι. Τηλεφωνώ λοιπόν ξανά στη τράπεζα και μου λένε πως για να ξεμπλοκάρω το λογαριασμό θα πρέπει να πάω με την ταυτότητά μου σε κάποιο υποκατάστημα. Έτσι και αλλιώς έπρεπε να βγάλω και νέα κάρτα για τα ΑΤΜ.

Την προηγούμενη εβδομάδα λοιπόν και συγκεκριμένα την Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου πήγα στο υποκατάστημα της τράπεζας στο Χαϊδάρι. Αυτό που βρίσκεται στη Λεωφ. Αθηνών προς το Δάσος και όχι αυτό που είναι προς το Αιγάλεω. Υπάρχει λόγος που δίνω αυτή την πληροφορία. Μπαίνω μέσα λοιπόν και λέω πως θέλω να “ξεμπλοκάρω” έναν λογαριασμό μισθοδοσίας και να βγάλω καινούρια κάρτα. Με στέλνουν σε έναν κύριο. Του λέω την ιστορία και το τι ακριβώς ζητάω, μου λέει ΟΚ και ξεκινάμε την διαδικασία. Να αναφέρω ότι ταυτόχρονα με τη δική μου δουλειά, μίλαγε και στο τηλέφωνο με κάποιον σχετικά με ένα δάνειο. Μέτα από 30 λεπτά και μερικές αιτήσεις και υπογραφές, μου παραδίδει καινούρια κάρτα και PIN λέγοντάς μου πως όλα είναι ΟΚ. Εγώ εμφατικά των ρωτάω αν έχει αποδεσμεύσει τον λογαριασμό μου και αν εκείνη τη στιγμή μπορούσα να κάνω ανάληψη από το ΑΤΜ. Με διαβεβαιώνει πως είμαι εντάξει. Φεύγω λοιπόν, αλλά για κακή μου τύχη δεν δοκιμάζω να κάνω ανάληψη (βιαζόμουν να προλάβω και κάτι άλλες δουλειές).

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου, ημέρα πληρωμής. Κατά τις 17:00 προσπαθώ μέσω e-banking να μεταφέρω από τον λογαριασμό μισθοδοσίας κάποια χρήματα σε λογαριασμό καταθέσεων στην ALPHA. Το σύστημα λοιπόν με ενημερώνει πως η συναλλαγή μου απέτυχε. Αιτιολογία; Μπλοκαρισμένος λογαριασμός. Παρασκευή απόγευμα! Τηλεφωνώ στο help desk της τράπεζας και μου επιβεβαιώνουν αυτό που φοβόμουν. Ο λογαριασμός παραμένει ανενεργός και δεν μπορεί να γίνει τίποτα. Θα πρέπει να περιμένω την Δευτέρα να ξαναπάω σε κατάστημα, για να δω τι έχει συμβεί. Με λίγα λόγια, να ξανακάνω την ίδια δουλειά. Ταυτόχρονα αναβάλω κάποιες δραστηριότητες που είχα κανονίσει για Σ/Κ λόγω έλλειψης χρημάτων. Δευτέρα πρωί, πάω στη δουλειά μου και αποχωρώ κατά τις 11:30 για να ξαναπάω στη τράπεζα. Ζητάω τον υπάλληλο και μου λένε πως απουσιάζει (απεργία). Με εξυπηρετεί λοιπόν μια κοπέλα. Της λέω την ιστορία, μπαίνει στο σύστημα και μου λέει πως όντως ο λογαριασμός μου δεν έχει αποδεσμευτεί. Σε ερώτηση μου τι σκατά έκανε ο άλλος υπάλληλος (ευγενικά όχι με αυτές τις φράσεις) μου απαντά πως δεν είναι σε θέση να γνωρίζει και πως θα πρέπει να κάνουμε την διαδικασία από την αρχή. Συμφωνώ και ξεκινάμε. Κάνω ακριβώς τα ίδια πράγματα. Συμπληρώνω και υπογράφω τα ίδια χαρτιά με την προηγούμενη φορά. Η μόνη διαφορά ήταν πως αυτή η υπάλληλος μου έδωσε και μια απόδειξη που ανέφερε πως ο λογαριασμός αποδεσμεύτηκε. Ζητάω να μου πει το όνομα του συναδέλφου της γιατί ήθελα να συντάξω ένα email διαμαρτυρίας προς την τράπεζα. Μου το δίνει και μου λέει αν θέλω να μιλήσω με την υποδιευθύντρια του καταστήματος. Δέχομαι και πριν πάω την ρωτάω αν μπορώ άμεσα να πάρω λεφτά από ΑΤΜ. Μου απαντάει καταφατικά.

Πάω λοιπόν στην υποδιευθύντρια και λέω την ιστορία άλλη μια φορά. Έκπληκτη μου λέει πως αποκλείεται ο υπάλληλος να έχει κάνει λάθος γιατί είναι πολύ έμπειρος και μου λέει ένα σωρό δικαιολογίες τύπου θα τον κρέμασε το σύστημα. Της αναφέρω ότι ενώ έκανε τη δουλειά μου μιλούσε στο τηλέφωνο και ίσως να μην έκανε σωστά την διαδικασία. Μου απαντά πως ίσως έγινε έτσι. Δηλαδή της λέω ήταν σωστό να μιλάει στο τηλέφωνο ενώ με εξυπηρετούσε; Σιγή. Της αναφέρω ότι θα συντάξω επιστολή και προσπαθεί να με μεταπείσει συνεχίζοντας να μου λέει χαζές δικαιολογίες. Την ρωτάω αν τώρα είμαι εντάξει και αν μπορώ να κάνω χρήση της κάρτας στο ΑΤΜ. Μου λέει και αυτή πως μπορώ και αποχωρώ. Δεύτερη φορά κακή τύχη γιατί βγαίνοντας από το κατάστημα βλέπω το λεωφορείο και δεν βγάζω λεφτά για να το προλάβω. Κατεβαίνω λοιπόν στο κέντρο του Χαϊδαρίου. Εκεί έχει ένα κατάστημα Open24 με ΑΤΜ. Πάω λοιπόν να βγάλω λε
τά και τίποτα. Έχω αρχίσει να εκνευρίζομαι. Παίρνω τηλέφωνο στο help desk μέσα από το Open24. Ακολουθεί ο εξής διάλογος μεταξύ του υπαλλήλου και της αφεντιάς μου:

  • Europhone Banking ονομάζομαι ****** πως μπορώ να εξυπηρετήσω;

  • Καλημέρα, θα μπορούσατε να μου πείτε αν έχει αποδεσμευτεί ένας μπλοκαρισμένος λογαριασμός;

  • Ναι βεβαίως. Πείτε μου τα στοιχεία σας (τα λέω). Ναι έχει αποδεσμευτεί.

  • Μπορείτε να μου πείτε γιατί δεν μπορώ να βγάλω χρήματα;

  • Θα μπορείτε να βγάλετε μετά τις 20:00 που θα έχει ενημερωθεί το σύστημα των ΑΤΜ

  • Γιατί στην τράπεζα μου είπαν πως μπορώ άμεσα;

  • Δεν ξέρω τι να σας πω.

  • Μου δίνετε σας παρακαλώ το τηλέφωνο του υποκαταστήματος στο Χαϊδάρι.

  • Ναι…Λεωφ. Αθηνών 3χχ έτσι;

  • Όχι αυτό είναι το δεύτερο. Θέλω αυτό που είναι στη Λεωφ. Αθηνών 1χχ.

  • Δεν υπάρχει άλλο στο Χαϊδάρι κύριε

  • Μα το πρωί βρήκα το τηλέφωνο από το site της τράπεζας.

  • Δεν μου βγάζει άλλο κατάστημα στο Χαϊδάρι κύριε.

  • Δεν μπορείτε να το δείτε από το site;

  • Όχι.

  • Δηλαδή εσείς υποστηρίζετε πως στο Χαϊδάρι υπάρχει μόνο το κατάστημα που μου είπατε;

  • Ναι.

  • Πως είπατε ότι λέγεστε;

  • Τάδε.

  • Ωραία κ. Τάδε. Θα σας αναφέρω και εσάς στην επιστολή. Μου λέτε και το όνομα του υπεύθυνου βάρδιας;

  • Ποια επιστολή;

  • Σας ζήτησα ένα όνομα.

  • Δεν μπορώ να σας το δώσω. Ποια επιστολή;

  • Είστε σίγουρος πως δεν μπορείτε;

  • Ναι…περί τίνος πρόκειται.

  • Γειά σας!

Παίρνω τηλέφωνο το κατάστημα που μου έδωσε και ζητώ το νούμερο του καταστήματος που ήθελα. Μου το δίνουν. Παίρνω και πέφτω τυχαία στην κοπέλα που με εξυπηρέτησε. Δεν μπορώ να βγάλω λεφτά της λέω, μήπως μπορείτε να μου πείτε γιατί. Εκπλήσσεται και μου λέει να περιμένω. Εγώ ταυτόχρονα μπαίνω σε ταξί και πάω πάλι στη τράπεζα. Μετά από 2-3 λεπτά αναμονής και ενώ ήμουν μέσα στο ταξί με ρωτάει να της πω τι μήνυμα μου βγάζει το ΑΤΜ. Της λέω πως θα της τα πω από κοντά γιατί έρχομαι στη τράπεζα και κλείνω. Εκνευρισμένος. Φτάνω στη τράπεζα. Δεν την βλέπω. Πάω σε μία άλλη υπάλληλο. Διάλογος:

  • Γεια σας, ψάχνω την κ. Τάδε.

  • Είστε ο κύριος με τον μπλοκαρισμένο λογαριασμό;

  • Ναι… (απορημένος αφού ουδέποτε είχα μιλήσει μαζί της).

  • Ξέρετε, για να βγάλετε λεφτά από το ΑΤΜ πρέπει να περάσουν 2 εργάσιμες.

  • Βλέπω πρόλαβαν και σας τα είπαν! Για πείτε μου όμως γιατί όταν εγώ ρώτησα και η κ. Τάδε αλλά και η υποδιευθύντρια μου είπαν ότι θα μπορούσα να κάνω χρήση της κάρτας άμεσα;

  • Δεν το ξέραμε.

  • Δεν μου είπαν ότι δεν γνώριζαν. Είπαν άμεσα.

  • Έτσι θα νόμιζαν

  • Α μάλιστα. Δεν θα έπρεπε να το ξέρετε; Δηλαδή ποιον θα έπρεπε να ρωτήσω; Μήπως το ξέρει ο περιπτεράς εδώ απ’ έξω. Αν δεν γνώριζαν οι ίδιες να έπαιρναν ένα τηλέφωνο κάπου να ρωτήσουν. Ο διευθυντής το ξέρει; Αν όχι να τον ενημερώσουμε και αυτόν μη ζει στο σκοτάδι…

Είχα αρχίσει να βγαίνω εκτός ελέγχου, οπότε και σταμάτησα. Ρώτησα απλά αν μπορούσα να πάρω χρήματα από το ταμείο. Μου είπαν πως μπορώ και όντως μπορούσα (να και κάτι που γνώριζαν). Τους ενημέρωσα πως θα στείλω email με το περιστατικό και τα ονόματά τους στη διεύθυνση παραπόνων. Κάτι πήγαν να πουν αλλά δεν άκουγα. Τελικά μετά από αρκετές ώρες ταλαιπωρίας και αφού χρειάστηκε να μιλήσω με 2 υπαλλήλους, την υποδιευθύντρια και 2-3 ακόμα ανθρώπους στο τηλέφωνο, κατάφερα να ξεμπερδέψω. Όλα αυτά για κάτι εξαιρετικά απλό. Μόνο όταν είναι να στα πάρουν ενεργούν άμεσα. Αν μπορείτε μείνετε μακριά από την Eurobank. Εγώ δυστυχώς έχω την μισθοδοσία μου εκεί και είμαι αναγκασμένος να τους ανέχομαι.

υ.γ. Στέλνω τώρα και το email. Όταν και αν έχω απάντηση θα σας ενημερώσω.

10 Σχόλια

Σχολιάστε
  1. cinematia / Φεβ. 14 2006 11:58 πμ

    TI NA SOY PW!H TRELA THS SE OLO TO MEGALIO.GIATI POTE KANEIS DEN SKEFTETAI OTI O XRONOS MAS EINAI POLYTIMOS KAI TO NA MAS PHGAINOFERNOUN SE MIA TRAPEZA DEN EINAI H MONADIKI MAS ASXOLIA!!A,NA SHMEIW8EI OTI H EUROBANK EAN DEN KINEIS TO LOGARIASMO SOU KAI DEN EXEIS KAI KANA MEGALO POSO SOU AFEREI EURO-EURO ME THN EXHGHSH’MA DEN KINOUTAN O LOGARIASMOS’!OI PERISSOTERES VEVAIA 8A TO YO8ETHSOUN AUTO TO SYSTHMATAKI.ASXETO,SPOUDASES STO KENT? ONTWS H PHOTO MOY EINAI APO CANTERBURY…

  2. Chrisa / Φεβ. 15 2006 10:32 πμ

    Στείλε οπωσδήποτε mail!!!! Εγώ μια φορά πήγα σε ένα Open24 για να πληρώσω το δάνειό μου και μου είπαν πως αφού δεν έχω κάρτα δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν… Τότε τι στο @$#%&^@% τα έχουν τα Open 24 ;!;!;!;!;!;!

  3. Master Li Mu Bai / Φεβ. 15 2006 11:34 πμ

    @cinematia
    Όχι εγώ δεν έχω σπουδάσει στο Kent. Εκεί σπούδαζε ο Πάρις (ο από κάτω σου σχολιαστής) και εγώ απλά είχα πάει επίσκεψη.

    @Πάρις
    Σύντροφε εσύ που με ξέρεις για πες μου. Μήπως έχω αρχίσει και χαλάω; Νομίζω οτι ήμουν εξαιρετικά ευγενικός μαζί τους. Χεχε!

    @Chrisa
    Τα open24 εξυπηρετούν κάποια συγκεκριμένα πράγματα. Δεν είναι κανονικά υποκαταστήματα και δεν διακινούν χρήματα. Αν ήθελες να βγάλεις καμμιά καρτούλα π.χ θα σε εξυπηρετούσαν

  4. Paris Apostolopoulos / Φεβ. 15 2006 12:01 μμ

    χαχαχα έχω λιώσει ρε φιλε!
    Λοιπον οπως σου ειχα πει και την περασμένη φορά έκανες λάθος έπρεπε να πας καρφι στο ATM εξω..και μετά καρφί στο ATM μέσα για …….. Ευχές! Αυτό βέβαια δεν αναιρεί το απαράδεκτο της κατάστασης!

    Δυστηχώς για μένα έχω μισθοδοσία εκεί μου κάνει ιδιαίτερα κακή εντύπωση! Φυσικά και περιμένουμε το κρα email …κράξιμο τα έχουμε πει! Α ναι μην ξεχασεις και την δεσποινης που δεν σου ειπε ποιος ειναι ο υπευθυνος στην βάρδια…το κράξιμο όταν γίνεται πρέπει να γίνεται ξανά! Εγω επίσης θα εκτυπωνα το γράμμα και θα το εστελνα στον διευθυντή του υποκαταστήματος!

    κουράγιο!

  5. loretta / Φεβ. 17 2006 11:12 πμ

    Και μόνο που το διάβασα μου ανεβηκε το αίμα στο κεφάλι! Έχω καθημερινά επαφή με τράπεζες και δημόσιες υπηρεσίες και σε καταλαβαίνω. Αλλά αυτό ξεπερνα κάθε προσδοκία! Μπράβο πάντως που θα τους στείλεις mail, εγώ είμαι πόλύ κότα και μάλλον δε θα το έκανα. Πές μας και τι έγινε.

  6. dimitris / Φεβ. 18 2006 10:23 πμ

    axaxaxaxaxaxax
    και ηθελα να σε ρωτησω τι εγινε με την ιστορια αυτη…
    Παντως ενα καταστημα εχει στο Χαιδαρι σιγουρα, σε αυτο ειχαν δικιο:P:P:P

  7. sakis / Ιολ. 12 2007 12:00 μμ

    exo kaei apo thn eurobank makrua …

  8. panos28 / Ιολ. 23 2007 11:29 μμ

    πολυ τραγικα τα παρουσιαζεις, ολα ξεκινησαν απο δικη σου απροσεξια που ξεκινησες το μπλοκαρισμα του λογαριασμου, κι εσυ αν ησουν στη θεση του υπαλληλου να πρεπει να κανεις 200 πραγματα ταυτοχρονα πιθανον το ιδιο θα εκανες.
    Με την επιστολη σου τον υπαλληλο θα εκθεσεις και οχι την τραπεζα

  9. loko / Σεπτ. 14 2007 8:41 μμ

    δικο σου το φταίξιμο φίλε ας πρόσεχες με την ταυτότητα.Η επιστολή σου θα πάει στα σκουπίδια

  10. SKASMENOS SKASMENOS / Φεβ. 21 2008 10:08 πμ

    AS PROSEXES NA EIXES TO MYALO SOY STHN THESH TOY GIA NA MHN LES BLAKEIES OTI EXASES THN TAYTOTHTA.PREPEI NA EIMASTE YPEYTHYNOI GIA AYTA POY LEME.OXI OTI FERTHIKAN SWSTA STHN EUROBANK GIATI OI SYGKEKRIMENOI DEN GNWRIZAN ALLA KAI ESY DEN THA EIXES MPEI SE AYTH THN DIADIKASIA AN DEN TOYS ELEGES NA SOY MPLOKAROYN TON LOGARIASMO XWRIS NA EXEIS XASEI THN TAYTOTHTA SOY!

Σχολιάστε

