Skip to content
Οκτώβριος 6, 2005 / dilated

Οι Rage Against The Machine φταίνε για όλα!

Σε μια συζήτηση που είχα με ένα συνάδελφο σήμερα, θυμήθηκα πως ξεκίνησα να ασχολούμαι με τους υπολογιστές…

Η πρώτη επαφή είχε γίνει στο σπίτι του φίλου Πάρι (javapapo.blogspot.com). Τότε που είμασταν ακόμα στο γυμνάσιο και ο Πάρις είχε ένα PC (δεν θυμάμαι τι ακριβώς) αλλά θυμάμαι ότι έτρεχε windows 3.11. Σε αυτό το PC είδα λοιπόν τον Πάρι να παίζει DOOM και κάτι άλλα προγραμματάκια που ούτε που θυμάμαι. Δεν τα θυμάμαι γιατί με το DOOM και τα προγραμματάκια αυτά δεν «ψηνόμουν». Προτιμούσα το Super Nintendo μου (Super Mario κυρίως).

Πέρασε λίγο ο καιρός και πήγαμε στο λύκειο. Ακόμα υπολογιστή δεν είχα. Μια μέρα λοιπόν (νομίζω τότε πήγαινα 2α Λυκείου) πάω στο σπίτι ενός φίλου του Λευτέρη. Ο Λευτέρης είχε PC αρκετά χρόνια. Βασικά εγώ θυμάμαι που είχε AMSTRAD και παίζαμε Barbarian, αλλά στη πορεία ο AMSTRAD έγινε PC. Και εκεί που καθόμασταν και ακούγαμε Rage Against The Machine μου σκάει το παραμύθι ο Λευτέρης: «Πάμε να μπούμε στο site τους να κατεβάσουμε καμιά φωτογραφία;». Αυτό ήταν. Με το που είδα τι είναι το Internet μαγεύτηκα. Μπορεί να περιμέναμε κάνα 5λεπτο για μια φωτογραφία (14.4kbps modem) αλλά εγώ είχα ερωτευθεί. Άρχισα να ρωτάω διάφορα. Μπαίναμε στο ένα site μετά από το άλλο. Metallica, Iron Maiden, Pantera, Nirvana. Όποιο συγκρότημα ακούγαμε, ψάχναμε να το βρούμε.

Γύρισα σπίτι μου μόνο με μία σκέψη. Πως θα ψήσω τους γονείς να μου πάρουν PC. Πως να εξηγήσω όλο αυτό που ένιωθα εκείνη τη στιγμή; Πραγματικά είχα ανακαλύψει ένα καινούριο κόσμο. Τους το ζητάω λοιπόν. Θα με βοηθήσει στο διάβασμα τους λέω. Πώς, μου λένε. Έλα ντε, σκέφτομαι. Με τα πολλά μου λέει ο πατέρας μου «καλά, θα δούμε». Η χαρά απίστευτη. Το θα δούμε του πατέρα μου σχεδόν πάντοτε ήταν συνώνυμο του «Ναι». Άρχισα να αγοράζω περιοδικά για υπολογιστές. CHIP, RAM και Computer Για Όλους. Καταλάβαινα ελάχιστα από όσα διάβαζα, αλλά είχα πείσμα. Έπρεπε να τα μάθω. Πέρασα 3-4 μήνες με τα περιοδικά μόνο. Χωρίς PC. Είχα μάθει τα χαρακτηριστικά του τότε hardware απ’εξω. Είχα αποστηθίσει ολόκληρα άρθρα. Αντί για τα βιβλία του σχολείου διάβαζα τα περιοδικά. Και ξαφνικά μου ανακοινώνεται το ευχάριστο. Είχε έρθει η ώρα να πάρω υπολογιστή!

«Βρες από που» μου λέει ο μπαμπάς. «Big City» του απαντάω εγώ. Εκείνο τον καιρό το Big City έκανε το μεγάλο άνοιγμα στην αγορά και οι διαφημίσεις του ήταν παντού στα περιοδικά. Είχε και τις τότε καλύτερες τιμές (τελικά όμως δεν πέτυχε σαν αλυσίδα). Πάμε λοιπόν στο κατάστημα που ήταν στη Λεωφ. Αλεξάνδρας και δίνω την παραγγελία:

Pentium II 266MHz, 128MB SDRAM ,4.2GB HDD, nVIDIA RIVA128 4MB VGA, Intel 440BX motherboard, 33.6 external modem , CD-ROM, Soundblaster Vibra16, SONY ES100 15″ monitor

Μαζί με ηχεία, keyboard, mouse 513.000 Δρχ.

Από εκεί και μετά με φάγανε οι υπολογιστές και ειδικά το Internet. Τον πρώτο καιρό μάλιστα δεν έβγαινα έξω καθόλου. Ανακάλυπτα το mIRC και το chat 😉

Σήμερα οι υπολογιστές είναι η δουλειά μου και δεν περνάει ούτε μια μέρα χωρίς Internet.
Και τι ειρωνία…το πρώτο site που αντίκρυσαν τα μάτια μου ήταν αυτό των Rage Against The Machine!

6 Σχόλια

Σχολιάστε
  1. Master Li Mu Bai / Οκτ. 7 2005 2:17 πμ

    τον free provider τον έλεγαν X-Treme ή κάπως έτσι…έπαιζε και άλλος ένας όμως που δεν θυμάμαι.

    άσε φίλε…αναλογικά τηλέφωνα και δώσε chat για ώρες μέ 1 μονάδα…χαχα…και τώρα DSL…

    ρε εσύ εγώ για γκόμενα από chat είχα πάει στα Γιάννενα…remember;;;

    Χαχα…το ***** σέρνει καράβι!

  2. dimitris / Οκτ. 7 2005 2:51 πμ

    x-treme την ελεγαν την εταιρια και μαλιστα ειχε βγει και προγραμματακι να κρυβει τα banner που εβγαιναν υποχρεωτικα. Για αυτο ηταν και τσαμπα
    Πως φαινεται η διαφορα ηλικιας ε?
    Πρωτο μου «Pc»? Schneider Euro PC!!! xaxaxaaxa

  3. Paris Apostolopoulos / Οκτ. 7 2005 6:38 πμ

    Καλά εσύ φίλες πήγες πίσω στην εποχή της αθωότητας!
    Πρόσεξε όμως τι έχω δει απο σένα πρώτη φορά!

    Λοιπόνμ το PC ηταν 486 SX 33- 4 MB RAM -1 MB Trident VGA -14» VGA non interlaced, CDROM διπλης Panasonic – KAI το καμαρι μου Soundblaster 16 bit ναι ναι ναι απο τους πρώτους.

    Φυσικά Doom φανατικά πολλές ώρες Windows 3.11 for workgroups!

    Ωραιο PC αλλά μου την λέγανε οι 386αδες γιατι ζηλευανε μεν που δεν ειχαν 486 αλλά μου ρίχανε σε επίδοσεις με τα 386 DX 40 συστημα τα τους (ειχε το τσιπακι μαθηματικο συνεπεξεργαστη) εμενα ΟΧΙ!

    Περνούσε ο καιρός αλλά το PC έμεινε στάσιμο…και κάποια στιγμή αντικρύζω το PC σου..ωραίο ωραίο…ΠΑΡΟΛΑ αυτά αυτο που για χρόνια μου αρνούνταν οι γονείς μου ηταν τι άλλο…το Internet. Το θυμάμαι ακόμα οτι παρόλο που ειχα δεί σελίδες και σε άλλους χώρους ήταν ένα καλοκαιρινό βράδυ στοι σπίτι σου που είδα το Yahoo Chat..έπαθα πολιτισμικό σοκ! Must have must have επικοινωνια..τότε εντάξει δεν το έβλεπα α chat να γελασουμε η να βρουμε καμια γκόμενα με μάγεψε το γεγονός οτι μπορέσαμε ακόμη και τοτε με το 33.6 modem να μπουμε και να μιλήσουμε με άλλους που ηταν χιλιάδες μίλια μακριά..Στην αρχή θυμάμαι όταν επιτέλους πείρα και εγώ το τιμημένο Diamon Supra 56k..το μόνο που έκανα ηταν chat ..ΣΟΚΟΛΗΜΑ

    θυμασαι πως λεγανε και εκεινο τον Provider που εδινε free access με ενα banneraki …πω πω την έχω ξεχάσει!Εποχές Netscape Communicator …ολέεεεεε…Music player me ΜΟD files τα θυμαται κανείς το Mp3 ακόμα δεν είχε κανει την παρουσία του..Νοrton Commander..και windows σε δισκέτες που άμα σου χαλολυσαν την γάμησες!

    Νομίζω οτι τελικά τα χρόνια περάσανε και όμως ακόμα αισθάνομαι το ίδιο πάθος για το internet όπως και τότε πιτσιρικάς ..ΣΟΚΟΛΑΣΗ.

    ωραίο ποστ!

  4. Paris Apostolopoulos / Οκτ. 9 2005 12:51 μμ

    Δεν ξερω αν πιανεται για PC παρολα αυτα…η πρωτη επαφη εγινε με κατι πολυ πιο παλιο απο το EuroPC ….Tandy Z-80! του μιλουσες με μια εκδοση της Q BASIC δεν ειχε λειτουργικο απλα αναβε! διαβαζε..data απο κασετοφωνακι!

    τον εχω ακομα σε ενα υπογειο!

    Μου χαρησε πολλές ωρες δημιουργίας αλλά και την μυωπία μου!χαχαχαχα

  5. Chrisa / Οκτ. 11 2005 2:19 πμ

    This post has been removed by the author.

  6. J95 / Νοέ. 5 2005 4:33 πμ

    Hundai XT με 8088, FDD των 5.25 και σκληρό δίσκο αν θυμάμαι καλά γύρω στα 10 ΜΒ. Τον χρησιμοποιούσε ο πατέρας μου για να λύνει στατικά αλλά μου τον χάρισε όταν πήρε έναν 486.

    Ήμουν ο μόνος στην τάξη που δεν είχε έγχρωμη οθόνη 🙂

Σχολιάστε

