Skip to content
Σεπτεμβρίου 14, 2005 / dilated

Πήγα σε μάγισσες, σε χαρτορίχτρες…

Γεια χαρά!

Σήμερα αγαπητοί αναγνώστες θα σας διηγηθώ μια μικρή ιστοριούλα.Τα γεγονότα διαδραματίστηκαν εχθές σε σπίτι κολλητού στο οποίο είχαμε μαζευτεί.Καθώς συζητάγαμε λοιπόν, δεν ξέρω πως το έφερε η κουβέντα και πετάγεται μια κοπέλα που ήταν εκεί και λέει ότι ξέρει να ρίχνει τα χαρτιά.Εγώ δεν πιστεύω σε κάτι τέτοιες αηδίες αλλά για τον χαβαλέ της ζητάω να μου τα ρίξει (τα χαρτιά!).Σημειώνω ότι η κοπέλα αυτή είναι φίλη της αδερφής του κολλητού μου και τον τελευταίο καιρό έχουμε αρχίσει να κάνουμε παρέα.Οπότε δεν γνωρίζει σχεδόν τίποτα για εμένα.Ξεκινάει λοιπόν να μου ρίξει τα χαρτιά ζητώντας να σκεφτώ μια κοπέλα και να «κόψω».Εγώ θέλοντας να την παγιδεύσω σκέφτομαι μια πολύ καλή μου φίλη με την οποία δεν παίζει σχέση,σεξ κτλ.Μου λέει πριν αρχίσει ότι δεν θα μου πει πράγματα μόνο για την κοπέλα που σκέφτηκα αλλά και κάποια άσχετα με αυτή.Οκ λέω και ξεκινάμε.Και μου έρχεται το πρώτο μπαμ.Μου λέει..»σήμερα συνάντησες κάποια κοπέλα η οποία είναι πάρα πολύ στεναχωρημένη και μιλήσατε και για κάτι σοβαρό που συνέβει αυτές τις μέρες με κάποιον άντρα κοινό σας γνωστό».Ε αυτό ίσχυε ακριβώς όπως το έλεγε και μάλιστα ήμουν με την κοπέλα που μου έλεγε αμέσως πριν πάω εκεί.Εννοείται ότι αυτή που μου έλεγε τα χαρτιά (όπως και κανένας από όσους ήταν εκεί) γνώρισε οτιδήποτε σχετικά με τα όσα μου είχε πει η άλλη φίλη μου πριν.Ε στη συνέχεια μου είπε ότι με την κοπέλα που σκέφτηκα βλέπει αμοιβαία αγάπη αλλά ούτε σχέση,ούτε σεξ και ήρθε και έδεσε.Προσπάθησα να με πείσω ότι ήταν απλά τυχερό αλλά δεν το κατάφερα.Ομολογώ ότι όσα μου είπε με ταρακούνησαν ιδιαίτερα γιατί ήταν ακριβώς όπως τα έλεγε και δεν ήταν γενικολογίες.Οκ δεν λέω ότι πρέπει να πιστεύουμε σε κάτι τέτοια αλλά ξέρω εγώ…μου έκανε φοβερή εντύπωση. Πάντως της είπα οτι θα το επαναλάβουμε κάποια στιγμή σύντομα και θα σκεφτώ κάποια άλλη για να δω τι θα μου πεί και την δεύτερη φορά.

Αυτά…είναι και η ώρα περασμένη και αύριο δουλεύουμε.Τελευταία μέρα εργασιακά για αυτή την εβδομάδα αφού Πέμπτη και Παρασκευή έχω ρεπό. Πρέπει σε κάποιο επόμενο ποστ να σας γράψω και δυο λόγια για την δουλεία μου την οποία βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα και αρκετά ξεκούραστη.Χαιρετισμούς λοιπόν μέχρι το επόμενο πόστ (θα υπάρξει, δεν το γλιτώνετε).

υ.γ.1 Σας πληροφορώ ότι από αύριο θα ξεκινήσω μια μεγάλη προσπάθεια προβολής/διαφήμισης αυτού του Blog μήπως και αρχίσει και το διαβάζει κανείς.Με λίγα λόγια email σε όλο το address book μου και signature σε όλα τα forum που συμμετέχω.

υ.γ.2 Γιατί εσείς οι γυναίκες είστε τόσο απρόβλεπτες και αψυχολόγητες;;; ( η απάντηση προσεχώς)

4 Σχόλια

Σχολιάστε
  1. Paris Apostolopoulos / Σεπτ. 14 2005 7:19 πμ

    Κωστα εριξα τα χαρτια για σενα,..και ειδα εναν ψηλο ξανθο..ομορφο….φανταρο..ερχεται σπιτι σου ..και του χαριζεις την φωτογραφικη σου μηχανη!

    Λες να γινει;

    αχαχαχχααχχ

  2. artemis / Σεπτ. 18 2005 9:36 πμ

    Ναι…μερικοί έχουν όντως μία διαίσθηση…Από κάτι τέτοιους έχουν εκπλαγεί για τα καλά και άτομα που συγκαταλέγονται απόλυτα στους ορθολογιστές. Όπως και να ‘χει…θα δείξει. Κι όσον αφορά το ερώτημά σου για τις γυναίκες, τίποτα δεν θα σου πω. Περιμένουμε το post σου!

  3. income soma buy / Δεκ. 10 2007 10:58 πμ

Trackbacks

  1. buy phentermine online

Σχολιάστε

